quote:qwertu schreef op 10 november 2009 @ 21:16:
Okay, als we zijn uitgegruweld...
Frans Bauer, dat is toch die gast die ooit met twee meisjes tegelijk scharrelde, wat pas aan het licht kwam toen ze allebei een date wilden regelen via All you need is love?
quote:qwertu schreef op 10 november 2009 @ 21:25:
Maar ik snap dit dus ècht niet. Wat je vroeger allemaal in een boerenschuur hebt uitgespookt, daarvan kan ik me voorstellen dat je
Ja, dat die meiden allebei dachten dat ze echt wat met Fransie hadden, kan ik me ook herinneren.quote:qwertu schreef op 10 november 2009 @ 21:30:
[...]
Ik weet niet of je die uitzending gezien hebt toentertijd? Dat was echt te beschamend voor woorden hoor. Die twee meiden dachten echt dat het "aan" was. En hij ging ter plekke dan wel even kiezen met welke het dan "echt" was. En die ging dus ook daadwerkelijk met hem op date...
quote:qwertu schreef op 10 november 2009 @ 21:30:
[...]
Ik weet niet of je die uitzending gezien hebt toentertijd? Dat was echt te beschamend voor woorden hoor. Die twee meiden dachten echt dat het "aan" was. En hij ging ter plekke dan wel even kiezen met welke het dan "echt" was. En die ging dus ook daadwerkelijk met hem op date...